GPay ile Ödeme Bilgilendirmesi
Sevgili oyuncular, son zamanlarda “NG’nin parasını kredi kartımdan çekti ama hesabıma yüklenmedi” şikayetinde bir artış olduğunu gözlemledik. Bu sorunu yaşayan kullanıcılar incelendiğinde sorunun Banka Havalesi seçeneği seçildikten sonra ödemeye “Kredi Kartı” veya “BKM express” yöntemi ile devam edilmesinden kaynaklandığını gördük.
Havale yöntemi seçildiğinde ödemeye “Havale” ya da “ininal” ödeme seçeneklerini kullanarak devam etmeniz gerekmektedir. NG’yi kredi kartı ile almak isteyen oyuncuların ilk ekranda “Kredi Kartı” nı seçerek işlemlerine devam etmesi gerektiğini önemle hatırlatmak isteriz.
Halihazırda bu sorunu yaşayan oyuncuların:
+ Oyuna giriş yapılan mail
+ GPay hesabına ait telefon numarası
+ Satın alma tarihi
+ İşlemin Sepet ID’si (biliniyorsa)
Bilgilerini içeren bir ticket atarak bizlere ulaşması gereklidir. Mevcut ticketların geliş sırasına göre GPay’e bildirilmesi ve oyuncuya dönüş sağlanması işlemleri devam etmektedir.
Anlayışınız için teşekkürler.